Află instant cât valorează dispozitivul tău

01

Obține instant estimarea

Completează formularul de mai sus pentru a primi instant o ofertă de preț, fără alte obligații.

02

Expediază gratuit dispozitivele

Îți preluăm gratuit dispozitivul și dacă este cazul, ți-l returnăm tot gratuit prin curier.

03

Primești banii

După ce dispozitivul tău este livrat și inspectat de noi, îți vom trimite banii în funcție de opțiunile selectate!

De ce ar trebui să-ți vinzi dispozitivele utilizate?

Bani pentru un dispozitiv nou

Nu rămâi cu un dispozitiv care se devalorizează și poți obține bani pentru un dispozitiv nou

Nu îți mai place achiziția

Dacă te-ai plictisit de achiziția ta, o poți vinde pentru a te bucura de un nou produs

Faci curățenie în dulap

Decât să le arunci, mai bine le vinzi. Astfel scapi si de electronicele pe care nu le mai folosești.

Ești prietenos cu mediul

Reciclezi responsabil într-un loc specializat și ești prietenos cu mediul înconjurator.

Întrebări frecvente

Când voi primi plata?

Plățile sunt trimise în aceeași zi de la primirea dispozitivul dvs. În cazul în care optați pentru Plata la vânzare, plățile vor fi trimise în maxim 15 zile de la primirea dispozitivului.

Cum voi fi plătit pentru trade-in-ul meu?

Puteți alege să fiți plătit în bani direct în contul bancar sau în credit online pe care îl puteți utiliza la cumpărături exclusiv în magazinl online Clinica GSM.

Datele mele de pe dispozitiv sunt securizate?

Luăm în serios protecția datelor personale. Fiecare dispozitiv trece printr-o eliminare completă și sigură a datelor odată ce ajunge în unitatea noastră. Totuși, recomandăm întotdeauna efectuarea unei resetări din fabrică a dispozitivului înainte de a-l trimite către noi.

Cine plătește pentru transport?

Toate expedierile tur-retur sunt gratuite. Acest lucru înseamnă că veți trimite dispozitivul gratuit către noi iar dacă nu sunteți de acord cu oferta noastră, îl veți primi înapoi tot gratuit.

Cum îmi trimit dispozitivul?

Tot ce trebuie să faci este să predai coletul curierului. Acesta va veni pregătit cu un AWB precompletat, pe care îl va atașa pe coletul tău. Coletul va fi trimis către ClinicaGSM, iar tu vei putea urmări în timp real statusul comenzii tale direct din contul tău!

Ce se întâmplă dacă dispozitivul meu este deteriorat?

Acceptăm toate condițiile. Când primiți o ofertă, vi se va cere să descrieți starea dispozitivului dvs. Vă rugăm să răspundeți cât mai sincer pentru a primi o ofertă corectă.

Dispozitivul meu are mai multe probleme decât cele declarate, ce se întâmplă?

Înțelegem că uneori dispozitivele nu corespund specificațiilor sau condițiilor pe care le-ați descris. Dacă se întâmplă acest lucru, vă vom trimite o nouă ofertă pe care va trebui să o acceptați sau refuzați. Dacă respingeți oferta noastră, vă vom returna dispozitivul/dispozitivele gratuit.

Ce se întâmplă dacă trimit din greșeală dispozitivul greșit?

Nu vă faceți griji. Tehnicienii profesioniști și calificați evaluează fiecare comandă pentru acuratețe imediat ce sosesc. În timp ce verifică comanda dvs. pentru exactitate, iau rapid decizii cu privire la ceea ce se va întâmpla în continuare cu articolele dvs. Orice este posibil, de la remanufacturare, recondiționare sau reciclare. Dacă găsim discrepanțe în comanda dvs., vă vom contacta (de obicei prin e-mail) pentru a vă ține la curent. Indiferent dacă noile oferte sunt mai mici, mai mari sau egale cu ofertele inițiale, decizia este a dvs.

Cum gestionați fraudele poștale?

Luăm în serios fraudele poștale și escrocheriile. De aceea colaborăm în mod regulat cu organele competente în investigarea fraudelor poștale, modificarea etichetelor de transport, dispozitive false sau furate sau orice altă fraudă, inclusiv dispozitivele raportate la asigurare ca pierdute sau furate după vânzare.

Folosim un instrument de ultimă generație care include informații de la transportatori, forțele de ordine și companii de asigurări pentru a identifica dacă un dispozitiv a fost raportat ca pierdut sau furat.

Înregistrăm numărul de serie al dispozitivului pentru fiecare articol pe care îl primim, astfel încât să putem furniza o urmă pentru articolele investigate de forțele de ordine și companiile de asigurări.

Ca parte a procesului nostru de trade-in online, fiecare dintre clienții noștri este obligat contractual să confirme că dispozitivul este într-adevăr al lor pentru a-l vinde și nu va fi raportat ca pierdut sau furat ca rezultat al unei fraude de asigurare.

Pentru ce aveți nevoie de datele mele personale?

Utilizăm datele tale personale în conformitate cu legile în vigoare pentru a prelua sau returna dispozitivele de la adresa ta și pentru a-ți susține experiența de utilizator pe acest website.