
1. Datele companiei
2. Politica de confidentialitate
3. Produse resigilate
4. Garantia produselor
5. Termenul de solutionare
6. Litigii
7. Copyright, Proprietate Intelectuală și Industrială
8. Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
9. Dispozitii finale
Termeni și condiții
Art. 1 Datele companiei
Societatea SC OnMediaINC SRL (Clinica GSM) este o unitate de recepție produse pentru service (atât pentru produse ce beneficiază de garanție conform contractului de vânzare-cumpărare încheiat cu un operator economic, cât și pentru produse care nu mai beneficiază de garanția comercială sau de conformitate). Societatea noastră colaborează cu unități service acreditate de producători sau de importatori. Dispozițiile prezentului contract nu afectează drepturile conferite de lege consumatorilor privind garanția de conformitate.
Totalitatea conținutului utilizabil și vizitabil accesând pagina de Internet clinicagsm.ro denumită în continuare „site”, reprezintă proprietatea intelectuală a ONMEDIA INC SRL.
Firma care administrează site-ul clinicagsm.ro este ONMEDIA INC SRL, numită în continuare “Vânzător”, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J27/84/2012, având CUI 29764987.
Parcurgerea și folosirea site-ului clinicagsm.ro de către utilizator reprezintă acordul acestuia fără limitări sau rezerve a prezentelor Termeni si Condiții. Orice achiziție efectuată în magazinul on line (site) sau magazinul fizic este supusă Termenilor și Condițiilor aici menționate și a Legislației relevante.
Denumit în cele ce urmează „Utilizator”, acesta este orice persoană fizică sau juridică care intră în magazinele ClinicaGSM, folosește site-ul cu scopul de a se informa sau de a achiziționa produsele comercializate prin intermediul acestuia. Utilizatorul poate folosi site-ul doar în condițiile în care este de acord și respectă Termenii și Condițiile.
Prezentul text reprezintă cunoașterea și obligativitatea ONMEDIA INC SRL de a respecta legislația română în vigoare.
Prin însușirea prevederilor menționate în Termeni si Condiții, Utilizatorul ia la cunoștința și își asumă consecințele rezultate în urma nerespectării prevederilor menționate. Pentru orice fel de nelămuriri legate de Termeni și Condiții, ONMEDIA INC SRL se pune la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru menționat în magazin sau pe website.
Pentru sesizări se folosesc datele de contact aflate pe site în subsolul paginii, cele din pagina de contact sau cele de la finalul acestui document.
Art. 2 Politica de confidențialitate
Colectarea datelor personale introduse de către Utilizator în formularul de comandă are ca scop informarea Utilizatorului referitor la starea reparației, informarea Utilizatorului referitor la activitatea noastră comercială, informarea Utilizatorului în legatură cu starea produselor achiziționate, promovarea mărcilor, produselor și a serviciilor oferite, livrarea produselor comandate, expedierea materialelor promoționale prin mijloace electronice. Nu sunteți obligat să furnizați aceste date, însa acestea sunt necesare la prelucrarea cererii dvs și onorarea serviciilor oferite de ONMEDIA INC SL. În acelasi scop sunt folosite datele furnizate telefonic, prin e-mail sau verbal.
Utilizatorul este direct raspunzător de datele pe care le pune la dispoziția Vânzatorului, luându-și obligația de a furniza date reale. Orice eroare sau prejudiciu survenite în urma declarării unor date false sau eronate nu constituie obiect de raspundere din partea Vânzatorului, eventualele prejudicii produse Utilizatorului din această cauză fiind suportate de către acesta
Dacă unele din datele furnizate de dumneavoastră sunt incorecte sau incomplete, avem rugamintea să ne contactați cât mai curând pentru rezolvarea situației.
În urma introducerii datelor cu caracter personal, Utilizatorul își exprimă acordul să primească informații, materiale promoționale prin intermediul e-mail, apel telefonic, SMS, Posta/Curieri sau alte modalități de comunicare.
Art. 3 Angajarea Răspunderii Contractuale
La momentul achiziționării a orcarui produs sau serviciu din magazinele Clinica GSM, utilizatorul acceptă implicit termenii și condițiile și politica de confidențialitate.
Pentru motive justificate –inclusiv erori de sistem (evidente prin discrepanțe vădite precum preț derizoriu raportat la valoarea corectă a produsului), Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din magazine până la zero inclusiv.
Contractul nu se consideră încheiat între Vânzător si Utilizator decât în momentul primirii de către Utilizator de la Vânzător produsele achiziționate.
Informațiile prezentate pe Site-ul Vânzătorului sau afișate in magazin, vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate. Certificatul de garanție poate fi emis sub formă fizică dar și electronică
Art. 4 Garanția produselor
Produsele comercializate de magazinul Clinica GSM provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională. Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 /1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis și începe să curgă de la data înscrisă pe acesta.
La Clinică GSM, toate reparațiile, mai puțin înlocuirea acumulatorilor, contactul cu lichid și resoftarile beneficiază de Garanție pe viață.
Condiții de Validare a Garanției
Pentru a beneficia de garanția oferită de Clinica GSM pentru serviciile și produsele noastre, este esențial ca toți clienții să păstreze bonul fiscal sau factura de achiziție. Prezentarea acestui document este necesară pentru orice solicitare de servicii sub garanție.
Recomandăm clienților să păstreze toate documentele de achiziție într-un loc sigur pentru a evita orice inconveniențe atunci când este necesară validarea garanției. Clinica GSM nu poate oferi servicii sub garanție în absența acestor documente justificative.
Condiții de Garanție pentru Foliile de Protecție
Pentru a beneficia de garanția oferită pentru foliile de protecție achiziționate din magazinul nostru, este esențial ca clientul să păstreze folia aplicată pe telefon, chiar și în cazul în care aceasta este deteriorată. La solicitarea înlocuirii sub garanție, clientul trebuie să prezinte atât telefonul, cât și folia deteriorată aplicată, pentru a valida condițiile de garanție.
Procedura de Înlocuire:
- Clientul trebuie să aducă dispozitivul cu folia aplicată la magazinul nostru si bonul fiscal
- Folia va fi inspectată de un reprezentant al Clinicii GSM pentru a confirma că deteriorarea este acoperită de garanție.
- Dacă condițiile garanției sunt îndeplinite, folia va fi înlocuită gratuit.
Garanții Standard Incluse:
-
- Înlocuirea display-ului: Garanție pe viață la defecte tehnice.
- Înlocuirea acumulatorilor: Garanție 12 luni.
- Reparații software: Garanție 1 lună.
- Înlocuirea mufei de încărcare: Garanție pe viață la defecte tehnice.
- Înlocuirea capacului : Garanție pe viață la defecte tehnice.
- Înlocuirea sticlei ecranului : Garanție pe viață la defecte tehnice.
- Înlocuirea geamului camera : Garanție pe viață la defecte tehnice
- Înlocuirea mufei de incarcare : Garanție pe viață la defecte tehnice
Extragaranții Opționale (valabile 1 an):
- Garanție la Spargere pentru Sticla Ecranului: Acoperire pentru spargerea sticlei ecranului, înlocuire gratuită o dată pe an.
- Garanție la Spargere pentru Sticla Spate iPhone: Acoperire pentru spargerea sticlei din spate, înlocuire gratuită o dată pe an.
- Garanție la Spargere pentru Capacul Spate: Acoperire pentru spargerea capacului spate, înlocuire gratuită o dată pe an.
- Garanție la Mufa de Încărcare: Acoperire chiar și în cazul în care mufa se rupe, inlocuire gratuita o data pe an.
- Garanție la Spargere pentru Display: Acoperire pentru spargerea display-ului, înlocuire gratuită o dată pe an.
- Garanție la Spargere pentru Geamul Camerei: Acoperire pentru spargerea geamului camerei, înlocuire gratuită o dată pe an.
Ce Reprezintă Extragaranția?
Descrierea Serviciului: Extragaranția este un serviciu opțional oferit de Clinica GSM, care extinde și îmbunătățește protecția standard oferită pentru produsele și serviciile noastre. Acest serviciu adaugă un nivel suplimentar de securitate pentru dispozitivele dumneavoastră, acoperind tipuri de daune sau defecte care nu sunt incluse în garanția de bază.
Costuri și Beneficii: Extragaranția este disponibilă la un cost suplimentar, care reflectă valoarea adăugată prin extinderea și îmbunătățirea protecției dispozitivelor dumneavoastră. Detaliile specifice despre costurile extragarantiei pot fi consultate în magazinul nostru. Recomandăm clienților să evalueze această opțiune pentru a se asigura că nivelul de protecție selectat corespunde nevoilor lor specifice.
Utilizarea Extragaranției: În cazul în care extragaranția nu este utilizată pe parcursul perioadei pentru care a fost achiziționată, vă informăm că suma plătită pentru acest serviciu este nerambursabilă.
Neprelungirea Automată: Extragaranția nu se prelungește automat pentru perioade ulterioare daca nu este folosita pe perioada de 1 an. Dacă doriți continuarea protecției, este necesar să reînnoiți (achitati) extragaranția la expirarea termenului inițial.
Aceste condiții sunt menite să clarifice aspectele financiare și operaționale ale extragaranției oferite de Clinica GSM și să vă ajute să luați decizii informate în legătură cu protecția dispozitivului dumneavoastră.
Accesul la Dispozitiv în Vederea Reparațiilor:
Pentru a asigura cea mai înaltă calitate a serviciilor noastre de reparație și pentru a efectua teste complete atât înainte, cât și după intervenție, este esențial ca clienții să ne furnizeze codul de acces la ecranul dispozitivului. Acest lucru ne permite să verificăm funcționalitatea completă a telefonului și să ne asigurăm că toate caracteristicile operează corect după reparație.
Responsabilitatea pentru Codul de Acces:
În cazul în care un client alege să nu ne furnizeze codul de acces, Clinica GSM nu poate efectua testele necesare pentru a verifica integral funcționalitatea dispozitivului. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru orice probleme suplimentare care pot apărea sau sunt observate după efectuarea reparației. Clientul își asumă responsabilitatea completă pentru orice disfuncții ulterioare care nu pot fi identificate în absența testării complete a dispozitivului.
Costuri Suplimentare:
Dacă problemele suplimentare sunt identificate după reparație, care nu au putut fi testate din cauza lipsei codului de acces, remedierea acestora va atrage costuri suplimentare. Aceste costuri vor fi comunicate clientului și va fi necesară o nouă aprobare înainte de a proceda cu orice lucrări suplimentare.
Recomandare:
Încurajăm toți clienții să colaboreze cu noi oferind codul de acces, pentru a beneficia de cea mai sigură și eficientă experiență de reparație. Această cooperare este în interesul dumneavoastră, asigurându-vă că telefonul dumneavoastră este returnat în cea mai bună stare posibilă.
Responsabilitatea pentru datele din dispozitiv :
Clinica GSM nu este responsabilă pentru pierderea datelor, aplicațiilor sau setărilor stocate pe dispozitivul clientului. Recomandăm tuturor clienților să efectueze o copie de siguranță a datelor înainte de predarea dispozitivului pentru reparație sau diagnosticare. Clinica GSM nu își asumă răspunderea pentru datele pierdute în timpul reparației.
Conformitate și Transparență:
Toate garanțiile noastre sunt în conformitate cu prevederile legale ale Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor și Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Ce reprezintă Garanția pe viață:
Conform legii, orice reparație beneficiază de x luni garanție la piesa și manoperă.
La Clinica GSM primești garanție pe viață conform celor scrise mai sus.
Ce acoperă Garanția pe viață:
Garanția pe viață acoperă orice defect care nu apare din cauza contactului cu lichid sau a șocurilor mecanice, mai puțîn în cazul Extragarantiei pentru un soc mecanic.
Pentru a beneficia de Extragarantia la spargere în cazul sticlei telefonului care a fost înlocuită la Clinică GSM, display-ul trebuie să afișeze în proporție de 100% și touchscreen-ul să preia comenzile în proporție de 100%,
Garanția (garanție –orice angajament asumat de vânzător sau producător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă –art. 2, pct9 lite din L449 /2003); reprezintă obligația legală și contractuală pe care Vânzătorul o are către Utilizator, utilizatorul fiind reprezentat de orice persoană fizică sau juridică ce realizează o tranzacție în scopul primirii de bunuri și prestării de servicii din partea Vânzătorului.
Utilizatorul ia la cunoștința și este de acord cu efectele și obligațiile pe care garanția le reprezintă în momentul achiziționării produsului, fie solicitând expunerea succintă a punctelor cheie din garanție,prin mijloacele de comunicare din site, unui reprezentant al firmei în momentul efectuării comenzii, fie prin parcurgerea informațiilor despre garanție, informații ce se regăsesc pe site-ul clinicagsm.ro în secțiunea termeni și condiții/garanțiile produselor cât și afișat in magazinele Clinica GSM.
Garanția oferită de Vânzător începe să-și producă efectul în momentul ridicării de la curier sau din magazinele Clinica GSM a produsului/elor.
Garanția oferită clientului încetează:
•Atunci când se constată de către personal autorizat încercarea de modificare a proprietăților materialelor și componentelor din care este fabricat obiectul, dar și la schimbarea destinației specificate a obiectului.
•Atunci când garanția oferită de către Clinica GSM își încheie termenul de valabilitate.
•Atunci când beneficiarul, în urmă nerespectării instrucțiunilor de utilizare și aplicare a produselor le provoacă daune ce pot să provoace inutilizarea acestora în condițiile specificate.
•S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
•Numărul de serie al produsului (S/N -serial number, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
•Sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
•Produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
•Incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.
•Nu ne asumăm răspunderea pentru alte defecte ascunse sau nedeclarate.
Proceduri de Verificare la Preluarea și Predarea Dispozitivului:
Pentru a asigura transparența și pentru a evita orice neînțelegeri legat de condiția dispozitivelor preluate în service, Clinica GSM implementează o politică de documentare video. La preluarea oricărui dispozitiv pentru reparații, se va realiza un filmuleț detaliat al stării exterioare a acestuia. Acest filmuleț va capta orice zgârieturi, daune sau particularități ale dispozitivului, asigurând o înregistrare obiectivă a condiției acestuia la momentul preluării.
Similar, în momentul predării dispozitivului reparat către client, se va efectua un nou filmuleț pentru a documenta starea finală a dispozitivului. Această procedură are scopul de a confirma calitatea reparației și de a demonstra că dispozitivul este returnat în starea corespunzătoare.
Aceste filmulețe vor fi păstrate în evidențele noastre pentru o perioadă determinată, conform politicilor noastre de confidențialitate și protecție a datelor, și pot fi folosite pentru a clarifica orice dispută legată de condiția dispozitivelor reparate.
Prin utilizarea serviciilor Clinica GSM, clienții sunt de acord cu această procedură și recunosc că filmările sunt o măsură necesară pentru protecția ambelor părți.
Costuri de Verificare și Intervenții pentru Refuzul Reparației:
1.Costuri de Verificare:
Pentru toate telefoanele care intră în service pentru o evaluare a stării și clientul decide să nu continue cu reparația recomandată, se va percepe o taxă de verificare. Această taxă acoperă timpul și resursele utilizate pentru diagnosticarea dispozitivului. Detaliile specifice privind costul verificării sunt disponibile în magazin.
Comunicare și Acordul Costurilor Suplimentare:
Înainte de a efectua orice reparație sau diagnosticare, fiecare client va fi contactat telefonic (apel inregistrat) sau pe e-mail pentru a fi informat despre costurile estimative și despre orice reparații suplimentare identificate în timpul diagnosticării inițiale. Este esențial ca clienții să fie conștienți și să aprobe aceste costuri înainte de continuarea lucrărilor.
Informare despre Costuri:
- Vom informa clienții despre toate costurile asociate cu reparația, inclusiv despre costul inițial de verificare, dacă clientul decide să nu procedeze cu reparația, și costurile suplimentare pentru reparații necesare descoperite în timpul diagnosticului.
Acord pentru Proceduri Suplimentare:
În cazul în care în timpul reparației inițiale sunt identificate probleme suplimentare, clientul va fi informat și va trebui să aprobe înlocuirea pieselor sau serviciile suplimentare necesare. Dacă clientul refuză aceste reparații suplimentare:
- Se va percepe taxa de verificare pentru acoperirea diagnosticării efectuate.
Confirmare și Transparență:
Clientul trebuie să confirme explicit că înțelege și acceptă aceste costuri înainte de a proceda. Acest acord poate fi obținut verbal prin telefon sau prin alte mijloace de comunicare agreate.
Acest proces de comunicare are scopul de a asigura că toți clienții sunt pe deplin informați despre condițiile și costurile serviciului, evitând astfel surprizele și neînțelegerile ulterioare. Apreciem încrederea clienților noștri și ne angajăm să oferim servicii transparente și de înaltă calitate.
Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzător cu obiectul căruia îi este destinat, poate face uz de garanția oferită de Vânzător în temeiul legii nr. 449/2003. Această constatare se va efectua în prezența unui reprezentant al ClinicaGSM, iar dacă acest lucru nu este posibil, prin punerea la dispoziția ClinicaGSM de materiale ce fac dovadă neconformității (poze, înregistrări video)
Soluționarea situațiilor ce constituie obiectul garanției se va realiza prin returnarea contravalorii produsului achiziționat sau prin înlocuirea acestuia cu un alt produs ce nu prezintă problema constatată și care va corespunde d.p.d.v tehnic.
Toate Bunurile, beneficiază de condițîi de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale sau ambalate de către Vânzător și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service naționala,fie sunt emise de către Vânzător. Certificatul de garanție poate fi emis și în format electronic sau fizic.
Utilizatorul poate solicita certificatul de garanție pe toată perioada de garanție a produsului contactându-ne la adresa office@clinicagsm.ro
Art. 5 Termenul de solutionare
Reparația unui dispozitiv intrat în service-ul Clinică GSM poate dura între 1 – 90 de zile. Promitem să nu dureze atât 🙂
Termenul de soluționare pentru produsele în garanție este de 15 zile calendaristice (conform normelor legale –legea 449/2003 actualizată), iar pentru produsele –postgaranție/ celor cărora li s-a anulat garanția, este între 1-90 zile calendaristice.
*MENȚIUNI IMPORTANTE
Garanția oferită de Clinica GSM este în baza bonul fiscal sau al facturii si formularului primit în magazin!
După reparare, dispozitivul nu mai are aceeași rezistență la contactul cu lichide.
Neridicarea dispozitivului din service-ul Clinica GSM în termen de 30 de zile de la notificarea telefonica, SMS sau email că a fost reparat se consideră abandonat și se va comercializa în vederea recuperării prejudiciului.
În cazul deteriorării sau pierderii dispozitivului în perioada în care se află în service-ul nostru, clientul este despăgubit cu contravaloarea bunului evaluată la prețul mediu al pieței, în condițiile în care a fost adus în service.
Pierderea certificatului de garanție emis de Clinica GSM ( bon si tichet termic ), precum și ștergerea sau schimbarea datelor de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) ” DUCE LA PIERDEREA GARANȚIEI”
Clinica GSM nu păstrează bunurile neridicate de către client după expirarea celor 30 de zile de la repararea lor.
Responsabilitatea pentru Bunurile Personale
Clinica GSM nu este responsabilă pentru păstrarea sau returnarea bunurilor personale care nu sunt necesare pentru reparația sau verificarea dispozitivelor. Aceasta include, dar nu se limitează la, carduri SIM, carduri de memorie, huse, carcase și orice alte accesorii sau obiecte personale lăsate în sau pe dispozitivele predate pentru reparații.
Procedură Recomandată: Recomandăm tuturor clienților să își retragă toate bunurile personale din dispozitivele lor înainte de a le preda pentru reparații sau servicii. Clinica GSM nu va fi răspunzătoare pentru pierderea sau deteriorarea acestor obiecte în timpul prezenței dispozitivului în locația noastră.
Art. 6 Litigii
În cazul apariției oricăror neînțelegeri între Vânzător și Cumpărător, se va încerca rezolvarea acestora pe cale amiabilă. În cazul apariției unui litigiu, parțile acceptă, conform legislației în vigoare, competență instanțelor judecătorești de la sediul Vânzătorului pentru profesioniști și conform legii pentru consumatori.
Art. 7 Copyright, Proprietate Intelectuală și Industrială
Pozele aferente produselor comercializate sunt proprietatea Vânzătorului, orice folosire neautorizată a acestora intrând sub sancțiunile legislației în vigoare. Bannerele publicitare și textele acestora sunt, de asemenea proprietatea Vânzătorului. Logo-urile operatorilor de telefonie sau date afișate pe site sunt proprietatea respectivelor entități, orice drept asupra acestora aparțînându-le. Logo-urile producătorilor sau ale firmelor de curierat cu care Vânzătorul colaborează sunt proprietatea companiilor respective, ele constituind proprietatea acestora, Vânzătorul afișându-le pe site doar în scop informativ.
Întregul conținut a site-ului, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului. Folosirea acestor de către alte persoane (fizice sau juridice) este interzis. Legislația relevantă în materie fiind aplicabilă inclusiv pentru despăgubiri. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, Codul civil Român, LEGE nr. 202 / 2000 (*actualizată*) privind unele măsuri pentru asigurarea respectării drepturilor de proprietate intelectuală în cadrul operațiunilor de vămuire, Cyberlaw.
Nimănui nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terți modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat pe site, fără acordul scris al proprietarului.
Utilizarea personală non comercială conform destinației inițiale, în concordanță cu scopul urmărit de Vânzător este permisă limitat.
Nu constituie obligație contractuală transmiterea către Utilizator prin orice mijloc de comunicare, accesare sau vizualizare de către acesta a conținutului, fără intenția de a produce modifică sau stinge raporturi juridice a vânzătorului.
Art. 8Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Poate fi consultata pe site-ul nostru la adresa:https://clinicagsm.ro/politica-de-confidentialitate-service/
Art. 9 Dispozitii finale
Valoarea maximă a obligațiilor ONMEDIA INC SRL față de orice client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de Vânzător de la clientul respectiv.
Ofertele și produsele prezentate pe site-ul Vânzătorului sunt disponibile în limita stocului disponibil.
Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a schimba, corecta, adaugă și/sau retrage acești termeni fără o notificare prealabilă, aceste schimbări intrând în vigoare în momentul publicării pe site și afișării in magazin.
Informații companie:
ONMEDIA INC SRL
RO29764987 ; J27/84/2012
Str. Ardeluta, Nr 4, Piatra Neamț (nu se pot face ridicări sau returnări la această adresa)
Telefon: 0371717474
E-mail: contact@clinicagsm.ro