Ce trebuie sa faci?

Pentru a returna corect un produs, te rugam sa urmaresti pasii de mai jos.
01

Completeaza formularul

Completeaza formularul de mai jos cu toate datele necesare

02

Pregateste produsele

Pune produsele la loc in cutie la fel cum le-ai primit si in aceeasi conditie

03

Trimite coletul

Trimite coletul la noi, prin aceeasi companie de curierat, la adresa specificata mai jos

Formular de retur

Imagine CAPTCHA

Acest lucru dovedeste ca nu esti un robot

Adresa la care trebuie sa trimiti coletul este:

Piata Stefan Cel Mare, Nr 2, Clinica GSM, Piatra Neamt, Jud. Neamt

Telefon

Program

Luni – Vineri: 09:00 – 18:00, Sambata: 09:00 – 13:00

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, completand formularul de mai jos.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii daca nu ati beneficiat de transport gratuit, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar (avem nevoie de codul dumneavoastra IBAN alcatuit din 24 de caractere) sau cash cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. In orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele (aceasta din urma trebuie sa includa nu doar faptul ca ati expediat un colet ci si ce contine coletul), fiind valabila data cea mai apropiata.

Cadrul legal

Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014- privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.

Expediati produsele fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Intentia de a returna produsul trebuie transmisa prin completarea formularului de mai jos cu toate datele necesare. Numarul de telefon pentru retururi este: 0755 585 180.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:

Returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).

Daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).

  • Conform art. 16 din O.U.G. 34/2014, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate, cutia este nedeschisa sau cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
  • Produse ce au suferit modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, etc.
  • Produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si produsele care prin natura lor, nu pot fi returnate.
  • Produsele consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta, lampi, carduri de memorie, etc) sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Acestea se pot returna doar daca sunt sigilate.
  • Produse de intretinere si cosmetica auto desigilate / folosite.
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip “in-ear” – care se introduc in ureche).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  • Servicii comandate special de catre client, derulate sau in curs de derulare

Returul in cazul produselor nefunctionale sau livrate gresit

Returul poate fi solicitat atat de catre persoane fizice cat si de catre persoane juridice daca produsul livrat este nefunctional sau a fost livrat gresit. In acest caz costul transportului va fi suportat de catre vanzator.

Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie (produse DOA)
in cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional nou, dupa constatarea in service a defectiunii, in limita stocului disponibil si intr-o perioada de timp rezonabila.

In acest caz vanzatorul trimite curierul la adresa indicata de cumparator, preia coletul pe cheltuiala lui si il va trimite in service pentru constatarea defectiunii de fabricatie semnalate de catre cumparator .

In cazul constatarii defectului, fie compania va inlocui produsul CU UN PRODUS NOU, fie va returna cumparatorului integral valoarea platita, in functie de optiunea acestuia si de disponibilitatea in stoc a produsului. In cazul in care produsul nu este prezentat in ambalajul original, produsul nu va putea fi inlocuit, ci va fi trimis in service.

Atentie !!! In cazul in care rezolutia service-ului este ca defectiunea produsului se datoreaza utilizarii gresite, neconforme, a produsului, exclusiv din culpa cumparatorului, acesta fie plateste costurile de constatare service si transport tur-retur si primeste produsul defect sau i se transmite costul reparatiei pe care il va achita impreuna cu costul de expediere al produsului catre vanzator si retur, catre comparator.

Produse livrate gresit: in cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Si in acest caz vanzatorul trimite curierul la adresa indicata de cumparator, ridica coletul pe cheltuiala lui si, in cazul constatarii livrarii gresite, fie va inlocui produsul si il va livra gratuit cumparatorului, fie va returna cumparatorului integral valoarea platita, in functie de optiunea acestuia.

In oricare dintre cele doua situatii mentionate anterior, daca se constata ca produsul functioneaza sau a fost livrat corect, cumparatorul va primi costul produsului diminuat cu valoarea transportului coletului de la cumparator la vanzator, precum si de la vanzator la cumparator.

IMPORTANT!

Achizitiile facute in magazinele ClinicaGSM / SC ONMEDIA INC SRL nu se supun OUG nr. 34/2014. Termenul de reclamare a unei neconformitati pentru achizitiile facute intr-unul dintre magazinele ClinicaGSM / SC ONMEDIA INC SRL este de 48 ore de la data achizitiei.