Termeni si conditii

Transport la comenzile online

Transportul telefoanelor de pe teritoriul Romaniei este gratuit tur/retur.

  • se efectueaza prin Fan Courier, plata transportului dus/intors fiind suportata de ClinicaGSM.
  • in cazul garantiilor, deasemenea plata transportului este suportat de ClinicaGSM.

Cazurile in care clientul achita transportul sunt:

  • transportul se achita de catre client tur/retur doar in cazul in care clientul refuza reparatia dupa ce telefonul a ajuns la ClinicaGSM. Dupa achitarea transportului, telefonul este trimis inapoi clientului.

Preluarea de la locul de munca sau domiciliul clientului in Iasi si Piatra Neamt:

  • preluarile si livrarile se fac pe raza oraselor Iasi si Piatra Neamt gratuit.
  • in cazul in care, dupa diagnosticare, clientul refuza reparatia, telefonul ramane la ClinicaGSM urmand a fi ridicat de catre client ulterior. Diagnosticarea este gratis.
  • in cazul in care solicitati preluarea unui telefon aflat in garantie (telefon care a fost reparat la ClinicaGSM) deasemenea este gratuit.

Garantii

La Clinica GSM, toate reparatiile, mai putin inlocuirea acumulatorilor, contactul cu lichid si resoftarile beneficiaza Garantie pe viata.

  • inlocuirea display-uli si orice alta componenta beneficiaza de Garantie pe viata.
  • inlocuirea sticlei de pe display beneficiaza de garantie pe viata chiar daca se sparge (da, daca se sparge in perioada garantiei o inlocuim gratuit de ori cate ori se intampla)
  • inlocuirea acumulatorilor beneficiaza de garantie 12 luni.
  • reparatiile in cazul contactelor cu lichide beneficiaza de 1 luna garantie.
  • reparatiile software beneficiaza de 1 luna garantie.
  • inlocuirea mufei de incarcare beneficiaza de garantie pe viata orice s-ar intampla.

Ce reprezinta Garantia pe viata:

Conform legii, orice reparatie beneficiaza de x luni garantie la piesa si manopera.
La Clinica GSM primesti garantie pe viata conform celor scrise mai sus.

Ce acopera Garantia pe viata:

Garantia pe viata acopera orice defect care nu apare datorita contactului cu lichid sau a socurilor mecanice, mai putin in cazul inlocuirei sticlei telefonului, care beneficiaaza de garantie chiar daca se sparge.

Art. 1 Datele companiei

 

Societatea SC OnMedia INC SRL (Clinică GSM) este o unitate de recepție produse pentru service (atât pentru produse ce beneficiază de garanție conform contractului de vânzare-cumpărare încheiat cu un operator economic, cât și pentru produse care nu mai beneficiază de garanția comercială sau de conformitate). Societatea noastră colaborează cu unități service acreditate de producători sau de importatori. Dispozițiile prezentului contract nu afectează drepturile conferite de lege consumatorilor privind garanția de conformitate.

 

Totalitatea conținutului utilizabil și vizitabil accesând pagină de Internet clinicagsm.ro denumită în continuare „site”, reprezintă proprietatea intelectuală a ONMEDIA INC SRL.

 

Firma care administrează site-ul clinicagsm.ro este ONMEDIA INC SRL, numită în continuare “Vânzător”, înregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J27/84/2012, având CUI 29764987.

 

Parcurgerea și folosirea site-ului clinicagsm.ro de către utilizator reprezintă acordul acestuia fără limitări sau rezerve a prezențelor Termeni și Condițîi. Orice achiziție efectuată în magazinul on line (site) sau magazinul fizic este supusă Termenilor și Condițiilor aici menționate și a Legislației relevante.

 

Denumit în cele ce urmează „Utilizator”, acesta este orice persoană fizică sau juridică care intră în magazinele Clinică GSM, folosește site-ul cu scopul de a se informa sau de a achiziționa produsele comercializate prin intermediul acestuia. Utilizatorul poate folosi site-ul doar în condițiile în care este de acord și respectă Termenii și Condițiile.

 

Prezentul text reprezintă cunoașterea și obligativitatea ONMEDIA INC SRL de a respectă legislația română în vigoare.

 

Prin însușirea prevederilor menționate în Termeni și Condițîi, Utilizatorul ia la cunoștința și își asumă consecințele rezultate în urmă nerespectării prevederilor menționate. Pentru orice fel de nelămuriri legate de Termeni și Condițîi, ONMEDIA INC SRL se pune la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru menționat în în magazin sau pe website.

 

Pentru sesizări se folosesc datele de contact aflate pe site în subsolul paginii, cele din pagină de contact sau cele de la finalul acestui document.

 

Art. 2 Politică de confidențialitate

Colectarea datelor personale introduse de către Utilizator în formularul de comandă are că scop informarea Utilizatorului referitor la starea reparației, informarea Utilizatorului referitor la activitatea noastră, informarea Utilizatorului în legătură cu starea produselor achiziționate, promovarea mărcilor, produselor și a serviciilor oferite, livrarea produselor comandate, expedierea materialelor promoționale prin mijloace electronice. Nu sunteți obligat să furnizați aceste date, însă acestea sunt necesare la prelucrarea cererii dvs și onorarea serviciilor oferite de ONMEDIA INC SRL În același scop sunt folosite datele furnizate telefonic, prin e-mail sau verbal.

 

Utilizatorul este direct răspunzător de datele pe care le pune la dispoziția Vânzătorului, luându-și obligația de a furniza date reale. Orice eroare sau prejudiciu survenite în urmă declarării unor date false sau eronate nu constituie obiect de răspundere din partea Vânzătorului, eventualele prejudicii produse Utilizatorului din această cauza fiind suportate de către acesta.

 

Dacă unele din datele furnizate de dumneavoastră sunt incorecte sau incomplete, avem rugămintea să ne contactați cât mai curând pentru rezolvarea situației.

 

În urmă introducerii datelor cu caracter personal, Utilizatorul își exprimă acordul să primească informațîi, materiale promoționale prin intermediul e-mail, apel telefonic, SMS, Poștă/Curieri sau alte modalități de comunicare.

 

Art. 3 Angajarea Răspunderii Contractuale

La momentul achiziționării a orcarui produs sau serviciu din magazinele Clinică GSM, utilizatorul acceptă implicit termenii și condițiile și politică de confidențialitate.

 

Pentru motive justificate – inclusiv erori de sistem (evidente prin discrepanțe vădite precum preț derizoriu raportat la valoarea corectă a produsului), Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifică cantitatea Bunurilor din magazine până la zero inclusiv.

 

Contractul nu se consideră încheiat între Vânzător și Utilizator decât în momentul primirii de către Utilizator de la Vânzător produsele achiziționate.

 

Informațiile prezentate pe Site-ul Vânzătorului vor stă la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate. Certificatul de garanție poate fi emis sub formă fizică dar și electronică

 

Art. 4 Garanțiile produselor

Produsele comercializate de magazinul Clinică GSM provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională. Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanță Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis și începe să curgă de la dată înscrisă pe acesta.

 

La Clinică GSM, toate reparațiile, mai puțîn înlocuirea acumulatorilor, contactul cu lichid și resoftarile beneficiază Garanție pe viață.

  • înlocuirea display-uli și orice altă componentă beneficiază de Garanție pe viață la defecte tehnice.
  • înlocuirea sticlei de pe display beneficiază de garanție pe viață chiar dacă se sparge (da, dacă se sparge în perioada garanției o înlocuim gratuit de ori câte ori se întâmplă)
  • înlocuirea acumulatorilor beneficiază de garanție 12 luni.
  • reparațiile în cazul contactelor cu lichide beneficiază de 1 luna garanție.
  • reparațiile software beneficiază de 1 luna garanție.
  • înlocuirea mufei de încărcare beneficiază de garanție pe viață orice s-ar întâmplă.

 

Ce reprezintă Garanția pe viață:

 

Conform legii, orice reparație beneficiază de x luni garanție la piesă și manoperă.

La Clinică GSM primești garanție pe viață conform celor scrise mai sus.

 

Ce acoperă Garanția pe viață:

 

Garanția pe viață acoperă orice defect care nu apare datorită contactului cu lichid sau a șocurilor mecanice, mai puțîn în cazul inlocuirei sticlei telefonului, care beneficiaaza de garanție chiar dacă se sparge.

Pentru a beneficia de garanția la spargere în cazul sticlei telefonului care a fost înlocuită la Clinică GSM, displayul trebuie să afișeze în proporție de 100% și touchscreen0ul să preia comenzile în proporție de 100%.

 

Garanția (garanție – orice angajament asumat de vânzător sau producător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă – art. 2, pct 9 lit e din L449 /2003); reprezintă obligația legală și contractuală pe care Vânzătorul o are către Utilizator, utilizatorul fiind reprezentat de orice persoană fizică sau juridică ce realizează o tranzacție în scopul primirii de bunuri și prestării de servicii din partea Vânzătorului.

 

Utilizatorul ia la cunoștința și este de acord cu efectele și obligațiile pe care garanția le reprezintă în momentul achiziționării produsului, fie solicitând expunerea succintă a punctelor cheie din garanție,  prin mijloacele de comunicare din site, unui reprezentant al firmei în momentul efectuării comenzii, fie prin parcurgerea informațiilor despre garanție, informațîi ce se regăsesc pe site-ul clinicagsm.ro în secțiunea termeni și condițîi/garanțiile produselor.

 

Garanția oferită de Vânzător începe să-și producă efectul în momentul ridicării de la curier sau din magazinele ClinicaGSM a produselor expediate.

 

Garanția oferită clientului încetează:

  • Atunci când se constată de către personal autorizat încercarea de modificare a proprietăților materialelor și componentelor din care este fabricat obiectul, dar și la schimbarea destinației specificate a obiectului.
  • Atunci când garanția oferită de către ClinicaGSM își încheie termenul de valabilitate.
  • Atunci când beneficiarul, în urmă nerespectării instrucțiunilor de utilizare și aplicare a produselor le provoacă daune ce pot să provoace inutilizarea acestora în condițiile specificate.
  • S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
  • Numărul de serie al produsului (S/N – serial number, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • Sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
  • Produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condițîi neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variațîi mari de temperatura și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
  • Incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.
  • Nu ne asumăm răspunderea pentru alte defecte ascunse sau nedeclarate.

 

Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzător cu obiectul căruia îi este destinat, poate face uz de garanția oferită de Vânzător în temeiul legii nr. 449/2003. Această constatare se va efectua în prezența unui reprezentant al ClinicaGSM, iar dacă acest lucru nu este posibil, prin punerea la dispoziția ClinicaGSM de materiale ce fac dovadă neconformitățîi (poze, înregistrări video)

 

Soluționarea situațiilor ce constituie obiectul garanției se va realiza prin returnarea contravalorii produsului achiziționat sau prin înlocuirea acestuia cu un alt produs ce nu prezintă problema constatată și care va corespunde d.p.d.v tehnic.

 

Toate Bunurile, beneficiază de condițîi de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale sau ambalate de către Vânzător și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

 

Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service naționala, fie sunt emise de către Vânzător. Certificatul  de garanție poate fi emis și în format electronic sau fizic.

 

Utilizatorul poate solicită certificatul de garanție pe toată perioada de garanție a produsului.

 

Art. 5 Termenul de soluționare

Reparația unui dispozitiv intrat în service-ul Clinică GSM poate dura între 1 – 90 de zile. Promitem să nu dureze atât 🙂

 

Termenul de soluționare pentru produsele în garanție este de 15 zile calendaristice (cf normelor legale – legea 449/2003 actualizată), iar pentru produsele – postgaranție / celor cărora li s-a anulat garanția, este între 1-90 zile calendaristice.

 

*MENȚIUNI IMPORTANTE

Pierderea certificatului de garanție emis de ClinicaGSM, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) „NU DUCE LA PIERDEREA GARANȚIEI”  :).

 

Bunurile neridicate din magazinul ClinicaGSM după 30 de zile de când au fost reparate și clientul anunțat prin SMS se consideră abandonate și devin proprietatea ClinicaGSM urmând a fi comercializate pentru recuperarea prejudiciului sau dezmembrate pentru reciclare.

 

ClinicaGSM nu păstrează bunurile neridicate de către client după expirarea celor 30 de zile de la repararea lor.

 

Art. 6 Litigii

 

În cazul apariției oricăror neînțelegeri între Vânzător și Cumpărător, se va încerca rezolvarea acestora pe cale amiabilă. În cazul apariției unui litigiu, pârțile acceptă, conform legislației în vigoare, competență instanțelor judecătorești de la sediul Vânzătorului pentru profesioniști și conform legii pentru consumatori.

 

Art. 7 Copyright,  Proprietate Intelectuală și Industrială

 

Pozele aferente produselor comercializate sunt proprietatea Vânzătorului, orice folosire neautorizată a acestora intrând sub sancțiunile legislației în vigoare. Bannerele publicitare și textele acestora sunt, de asemenea proprietatea Vânzătorului. Logo-urile operatorilor de telefonie sau date afișate pe site sunt proprietatea respectivelor entități, orice drept asupra acestora aparțînându-le. Logo-urile producătorilor sau ale firmelor de curierat cu care Vânzătorul colaborează sunt proprietatea companiilor respective, ele constituind proprietatea acestora, Vânzătorul afișându-le pe site doar în scop informativ.

 

Întregul conținut a site-ului, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului. Folosirea acestor de către alte persoane (fizice sau juridice) este interzis. Legislația relevantă în materie fiind aplicabilă inclusiv pentru despăgubiri. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, Codul civil Român, LEGE nr. 202 / 2000 (*actualizată*) privind unele măsuri pentru asigurarea respectării drepturilor de proprietate intelectuală în cadrul operațiunilor de vămuire, Cyberlaw.

 

Nimănui nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terți modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat pe site, fără acordul scris al proprietarului.

 

Utilizarea personală non comercială conform destinației inițiale, în concordanță cu scopul urmărit de Vânzător este permisă limitat.

 

Nu constituie obligație contractuală transmiterea către Utilizator prin orice mijloc de comunicare, accesare sau vizualizare de către acesta a conținutului, fără intenția de a produce modifică sau stinge raporturi juridice a vânzătorului.

 

Art. 8 Dispoziții finale

 

Valoarea maximă a obligațiilor ONMEDIA INC SRL față de orice client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de Vânzător de la clientul respectiv.

 

Ofertele și produsele prezentate pe site-ul Vânzătorului sunt disponibile în limita stocului disponibil.

 

Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a schimbă, corectă, adaugă și/sau retrage acești termeni fără o notificare prealabilă, aceste schimbări intrând în vigoare în momentul publicării pe site.

 

Informații companie:

ONMEDIA INC SRL

29764987 ; J27/84/2012

Aleea Ulmilor 31 B, Piatră Neamț (nu se pot face ridicări sau returnări la această adresa)

Telefon: 0755585180

E-mail: contact@clinicagsm.ro

 

Art. 1 Datele companiei

 

Societatea SC OnMedia INC SRL (Clinică GSM) este o unitate de recepție produse pentru service (atât pentru produse ce beneficiază de garanție conform contractului de vânzare-cumpărare încheiat cu un operator economic, cât și pentru produse care nu mai beneficiază de garanția comercială sau de conformitate). Societatea noastră colaborează cu unități service acreditate de producători sau de importatori. Dispozițiile prezentului contract nu afectează drepturile conferite de lege consumatorilor privind garanția de conformitate.

 

Totalitatea conținutului utilizabil și vizitabil accesând pagină de Internet clinicagsm.ro denumită în continuare „site”, reprezintă proprietatea intelectuală a ONMEDIA INC SRL.

 

Firma care administrează site-ul clinicagsm.ro este ONMEDIA INC SRL, numită în continuare “Vânzător”, înregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J27/84/2012, având CUI 29764987.

 

Parcurgerea și folosirea site-ului clinicagsm.ro de către utilizator reprezintă acordul acestuia fără limitări sau rezerve a prezențelor Termeni și Condițîi. Orice achiziție efectuată în magazinul on line (site) sau magazinul fizic este supusă Termenilor și Condițiilor aici menționate și a Legislației relevante.

 

Denumit în cele ce urmează „Utilizator”, acesta este orice persoană fizică sau juridică care intră în magazinele Clinică GSM, folosește site-ul cu scopul de a se informa sau de a achiziționa produsele comercializate prin intermediul acestuia. Utilizatorul poate folosi site-ul doar în condițiile în care este de acord și respectă Termenii și Condițiile.

 

Prezentul text reprezintă cunoașterea și obligativitatea ONMEDIA INC SRL de a respectă legislația română în vigoare.

 

Prin însușirea prevederilor menționate în Termeni și Condițîi, Utilizatorul ia la cunoștința și își asumă consecințele rezultate în urmă nerespectării prevederilor menționate. Pentru orice fel de nelămuriri legate de Termeni și Condițîi, ONMEDIA INC SRL se pune la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru menționat în în magazin sau pe website.

 

Pentru sesizări se folosesc datele de contact aflate pe site în subsolul paginii, cele din pagină de contact sau cele de la finalul acestui document.

 

Art. 2 Politică de confidențialitate

Colectarea datelor personale introduse de către Utilizator în formularul de comandă are că scop informarea Utilizatorului referitor la starea reparației, informarea Utilizatorului referitor la activitatea noastră, informarea Utilizatorului în legătură cu starea produselor achiziționate, promovarea mărcilor, produselor și a serviciilor oferite, livrarea produselor comandate, expedierea materialelor promoționale prin mijloace electronice. Nu sunteți obligat să furnizați aceste date, însă acestea sunt necesare la prelucrarea cererii dvs și onorarea serviciilor oferite de ONMEDIA INC SRL În același scop sunt folosite datele furnizate telefonic, prin e-mail sau verbal.

 

Utilizatorul este direct răspunzător de datele pe care le pune la dispoziția Vânzătorului, luându-și obligația de a furniza date reale. Orice eroare sau prejudiciu survenite în urmă declarării unor date false sau eronate nu constituie obiect de răspundere din partea Vânzătorului, eventualele prejudicii produse Utilizatorului din această cauza fiind suportate de către acesta.

 

Dacă unele din datele furnizate de dumneavoastră sunt incorecte sau incomplete, avem rugămintea să ne contactați cât mai curând pentru rezolvarea situației.

 

În urmă introducerii datelor cu caracter personal, Utilizatorul își exprimă acordul să primească informațîi, materiale promoționale prin intermediul e-mail, apel telefonic, SMS, Poștă/Curieri sau alte modalități de comunicare.

 

Art. 3 Angajarea Răspunderii Contractuale

La momentul achiziționării a orcarui produs sau serviciu din magazinele Clinică GSM, utilizatorul acceptă implicit termenii și condițiile și politică de confidențialitate.

 

Pentru motive justificate – inclusiv erori de sistem (evidente prin discrepanțe vădite precum preț derizoriu raportat la valoarea corectă a produsului), Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifică cantitatea Bunurilor din magazine până la zero inclusiv.

 

Contractul nu se consideră încheiat între Vânzător și Utilizator decât în momentul primirii de către Utilizator de la Vânzător produsele achiziționate.

 

Informațiile prezentate pe Site-ul Vânzătorului vor stă la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate. Certificatul de garanție poate fi emis sub formă fizică dar și electronică

 

Art. 4 Garanțiile produselor

Produsele comercializate de magazinul Clinică GSM provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională. Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanță Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis și începe să curgă de la dată înscrisă pe acesta.

 

La Clinică GSM, toate reparațiile, mai puțîn înlocuirea acumulatorilor, contactul cu lichid și resoftarile beneficiază Garanție pe viață.

  • înlocuirea display-uli și orice altă componentă beneficiază de Garanție pe viață la defecte tehnice.
  • înlocuirea sticlei de pe display beneficiază de garanție pe viață chiar dacă se sparge (da, dacă se sparge în perioada garanției o înlocuim gratuit de ori câte ori se întâmplă)
  • înlocuirea acumulatorilor beneficiază de garanție 12 luni.
  • reparațiile în cazul contactelor cu lichide beneficiază de 1 luna garanție.
  • reparațiile software beneficiază de 1 luna garanție.
  • înlocuirea mufei de încărcare beneficiază de garanție pe viață orice s-ar întâmplă.

 

Ce reprezintă Garanția pe viață:

 

Conform legii, orice reparație beneficiază de x luni garanție la piesă și manoperă.

La Clinică GSM primești garanție pe viață conform celor scrise mai sus.

 

Ce acoperă Garanția pe viață:

 

Garanția pe viață acoperă orice defect care nu apare datorită contactului cu lichid sau a șocurilor mecanice, mai puțîn în cazul inlocuirei sticlei telefonului, care beneficiaaza de garanție chiar dacă se sparge.

Pentru a beneficia de garanția la spargere în cazul sticlei telefonului care a fost înlocuită la Clinică GSM, displayul trebuie să afișeze în proporție de 100% și touchscreen0ul să preia comenzile în proporție de 100%.

 

Garanția (garanție – orice angajament asumat de vânzător sau producător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă – art. 2, pct 9 lit e din L449 /2003); reprezintă obligația legală și contractuală pe care Vânzătorul o are către Utilizator, utilizatorul fiind reprezentat de orice persoană fizică sau juridică ce realizează o tranzacție în scopul primirii de bunuri și prestării de servicii din partea Vânzătorului.

 

Utilizatorul ia la cunoștința și este de acord cu efectele și obligațiile pe care garanția le reprezintă în momentul achiziționării produsului, fie solicitând expunerea succintă a punctelor cheie din garanție,  prin mijloacele de comunicare din site, unui reprezentant al firmei în momentul efectuării comenzii, fie prin parcurgerea informațiilor despre garanție, informațîi ce se regăsesc pe site-ul clinicagsm.ro în secțiunea termeni și condițîi/garanțiile produselor.

 

Garanția oferită de Vânzător începe să-și producă efectul în momentul ridicării de la curier sau din magazinele ClinicaGSM a produselor expediate.

 

Garanția oferită clientului încetează:

  • Atunci când se constată de către personal autorizat încercarea de modificare a proprietăților materialelor și componentelor din care este fabricat obiectul, dar și la schimbarea destinației specificate a obiectului.
  • Atunci când garanția oferită de către ClinicaGSM își încheie termenul de valabilitate.
  • Atunci când beneficiarul, în urmă nerespectării instrucțiunilor de utilizare și aplicare a produselor le provoacă daune ce pot să provoace inutilizarea acestora în condițiile specificate.
  • S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
  • Numărul de serie al produsului (S/N – serial number, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • Sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
  • Produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condițîi neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variațîi mari de temperatura și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
  • Incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.
  • Nu ne asumăm răspunderea pentru alte defecte ascunse sau nedeclarate.

 

Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzător cu obiectul căruia îi este destinat, poate face uz de garanția oferită de Vânzător în temeiul legii nr. 449/2003. Această constatare se va efectua în prezența unui reprezentant al ClinicaGSM, iar dacă acest lucru nu este posibil, prin punerea la dispoziția ClinicaGSM de materiale ce fac dovadă neconformitățîi (poze, înregistrări video)

 

Soluționarea situațiilor ce constituie obiectul garanției se va realiza prin returnarea contravalorii produsului achiziționat sau prin înlocuirea acestuia cu un alt produs ce nu prezintă problema constatată și care va corespunde d.p.d.v tehnic.

 

Toate Bunurile, beneficiază de condițîi de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale sau ambalate de către Vânzător și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

 

Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service naționala, fie sunt emise de către Vânzător. Certificatul  de garanție poate fi emis și în format electronic sau fizic.

 

Utilizatorul poate solicită certificatul de garanție pe toată perioada de garanție a produsului.

 

Art. 5 Termenul de soluționare

Reparația unui dispozitiv intrat în service-ul Clinică GSM poate dura între 1 – 90 de zile. Promitem să nu dureze atât 🙂

 

Termenul de soluționare pentru produsele în garanție este de 15 zile calendaristice (cf normelor legale – legea 449/2003 actualizată), iar pentru produsele – postgaranție / celor cărora li s-a anulat garanția, este între 1-90 zile calendaristice.

 

*MENȚIUNI IMPORTANTE

Pierderea certificatului de garanție emis de ClinicaGSM, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) „NU DUCE LA PIERDEREA GARANȚIEI”  :).

 

Bunurile neridicate din magazinul ClinicaGSM după 30 de zile de când au fost reparate și clientul anunțat prin SMS se consideră abandonate și devin proprietatea ClinicaGSM urmând a fi comercializate pentru recuperarea prejudiciului sau dezmembrate pentru reciclare.

 

ClinicaGSM nu păstrează bunurile neridicate de către client după expirarea celor 30 de zile de la repararea lor.

 

Art. 6 Litigii

 

În cazul apariției oricăror neînțelegeri între Vânzător și Cumpărător, se va încerca rezolvarea acestora pe cale amiabilă. În cazul apariției unui litigiu, pârțile acceptă, conform legislației în vigoare, competență instanțelor judecătorești de la sediul Vânzătorului pentru profesioniști și conform legii pentru consumatori.

 

Art. 7 Copyright,  Proprietate Intelectuală și Industrială

 

Pozele aferente produselor comercializate sunt proprietatea Vânzătorului, orice folosire neautorizată a acestora intrând sub sancțiunile legislației în vigoare. Bannerele publicitare și textele acestora sunt, de asemenea proprietatea Vânzătorului. Logo-urile operatorilor de telefonie sau date afișate pe site sunt proprietatea respectivelor entități, orice drept asupra acestora aparțînându-le. Logo-urile producătorilor sau ale firmelor de curierat cu care Vânzătorul colaborează sunt proprietatea companiilor respective, ele constituind proprietatea acestora, Vânzătorul afișându-le pe site doar în scop informativ.

 

Întregul conținut a site-ului, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului. Folosirea acestor de către alte persoane (fizice sau juridice) este interzis. Legislația relevantă în materie fiind aplicabilă inclusiv pentru despăgubiri. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, Codul civil Român, LEGE nr. 202 / 2000 (*actualizată*) privind unele măsuri pentru asigurarea respectării drepturilor de proprietate intelectuală în cadrul operațiunilor de vămuire, Cyberlaw.

 

Nimănui nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terți modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat pe site, fără acordul scris al proprietarului.

 

Utilizarea personală non comercială conform destinației inițiale, în concordanță cu scopul urmărit de Vânzător este permisă limitat.

 

Nu constituie obligație contractuală transmiterea către Utilizator prin orice mijloc de comunicare, accesare sau vizualizare de către acesta a conținutului, fără intenția de a produce modifică sau stinge raporturi juridice a vânzătorului.

 

Art. 8 Dispoziții finale

 

Valoarea maximă a obligațiilor ONMEDIA INC SRL față de orice client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de Vânzător de la clientul respectiv.

 

Ofertele și produsele prezentate pe site-ul Vânzătorului sunt disponibile în limita stocului disponibil.

 

Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a schimbă, corectă, adaugă și/sau retrage acești termeni fără o notificare prealabilă, aceste schimbări intrând în vigoare în momentul publicării pe site.

 

Informații companie:

ONMEDIA INC SRL

29764987 ; J27/84/2012

Aleea Ulmilor 31 B, Piatră Neamț (nu se pot face ridicări sau returnări la această adresa)

Telefon: 0755585180

E-mail: contact@clinicagsm.ro