Cuprins
„Există garanții uzuale de 3-6-12 luni! V-ați apucat voi să faceți garanție pe viață…”, ne-au spus. Dar nouă nu ne pasă de “garanțiile uzuale”, pentru că ne pasă mai mult de clienții noștri.
„Garanțiile pe viață sunt doar marketing forțat!”, ne-au spus. Dar nouă nu ne pasă ce spun, pentru că ne pasă mai mult de clienții noștri și de faptul că ei ies mai câștigați din garanția pe viață decât din cea de 3-6-12 luni.
„Vă folosiți de garanțiile pe viață pentru a atrage un anumit tip de client!”, am auzit. Dar nouă nu ne pasă, întrebându-ne cine nu ar veni la service-ul care vrea să își mulțumească clienții, fără să țină cont de ce „se face” și ce „NU se face”?
Povestea a început așa: zilele trecute am observat un articol ce spune toate aceste lucruri despre garanția pe viață. Fiind un articol al unui service GSM din Iași, ne-am simțit vizați. Până la urmă, noi suntem service-ul care face ce „NU se face” și oferă garanție pe viață. Fapt ce se pare că deranjează.
Hai să vedem cum a început totul, de ce am decis să le oferim tuturor clienților garanție pe viață și care sunt condițiile reale în care aceasta se aplică.
Reparația ține cât garanția. E adevărat?
E o senzație cu care trăim cu toții: aceea că termenul de garanție prezice cât de mult o să dureze până când o să se defecteze un produs sau serviciu. Cu alte cuvinte, orice se strică imediat după garanție.
Știi la ce ne referim: dacă mașina ta e în garanție 3 ani, în 3 ani și 2 zile ți-a picat ceva. Uneori se întâmpla la fel și cu serviciile noastre sau produsele noastre. Auzeam tot mai des:
„Garanția asta e făcută să nu fie folosită niciodată! Când ai nevoie de ea, e expirată.”
Nu știm ce fac producătorii de mașini, dar îți putem spune sigur-sigur că nu facem reparații care să țină 1 lună, 3, 6 sau 9. Facem reparații de cea mai bună calitate, indiferent care e termenul legal al garanției.
Așa că am înlocuit garanția legală, de bun simț, cu cea pe viață. Nesimțire? Da. Ne pasă? Nu. Pentru că ne pasă mai mult de clienții noștri decât de ce „se face”. Vrem să plece de la noi cu adevărat mulțumiți și cu inima împăcată că vor beneficia de garanție.
Cum funcționează o garanție pe viață: fără bonuri fiscale și certificate!
Exact cum ar trebui să funcționeze orice în secolul 21. Fără certificate printate, bonuri fiscale sau alte dovezi. Până la urmă, hai să fim serioși: Cine păstrează toate bonurile fiscale și certificatele de garanție? Când ai nevoie de ele, EXACT atunci nu le mai găsești!
La Clinica GSM garanția pe viață se aplică reparației, nu clientului. Identificăm produsul aflat în garanție după seria unică a fiecărui dispozitiv și GATA. Asta înseamnă că:
- Nu ai nevoie de bon fiscal
- Nu ai nevoie de niciun certificat
- Poți chiar să și vinzi telefonul, dacă e reparat la noi el tot se află în garanție
- Poți să își trimiți iubita, soțul, mama sau sora să revendice garanția pe viață
Repetăm: reparația are garanție pe viață, nu clientul.
De ce nu ne pasă care sunt drepturile tale
Iată care îți sunt drepturile… Începea acel articol. Și apoi enumera drepturile legale ale clientului. Știi ce? Nouă nu pasă care sunt drepturile tale, pentru că îți oferim ce meriți și nu ceea ce ai dreptul să primești din punct de vedere legal.
Sigur, ai dreptul la 3-6-12 luni de garanție, în funcție de componentă și de reparație. Dar nouă nu ne pasă de acest termen legal și am ales să-ți oferim garanție pe viață.
Când chiar îți pasă de cineva, nu îi oferi doar ce are dreptul din punct de vedere legal să primească.
Ci îi oferi mult mai mult. Și nu pentru a-l atrage, nici „pentru a folosi o tehnică forțată de marketing”. Ci pentru că așa funcționează relațiile între persoane: oferi mai mult decât ceri. Iar noi căutăm să formăm relații de lungă durată cu oamenii care ne trec pragul, și nu relații comerciale de moment.
Garanțiile noastre
Îți reamintim, pe scurt, care sunt serviciile Clinicii GSM ce au garanție pe viață:
- înlocuirea ecranului și orice altă componentă
- înlocuirea sticlei de pe display beneficiază de garanție pe viață chiar dacă se sparge (da, dacă se sparge în perioada garanției o înlocuim gratuit de ori câte ori se întâmplă)
- înlocuirea acumulatorilor (garanție pe viață pentru manoperă, piesa având garanție 1 an)
- înlocuirea mufei de incarcare beneficiaza de garantie pe viata orice s-ar intampla
- pe scurt, orice reparație
Așadar, ce acoperă garanția pe viață? Orice defect care nu apare datorită contactului cu lichid sau a șocurilor mecanice, mai puțin în cazul înlocuirii sticlei telefonului, care beneficiază de garanție chiar dacă se sparge
Beneficiază de 1 lună garanție:
- reparațiile in cazul contactelor cu lichide
- reparațiile software
Bine… Și dacă nu se poate repara?
Îți spunem pe scurt, să fie clar: îți dăm toți banii pe care i-ai plătit înapoi.
Povestea pe lung: un defect comun pe care l-am avut într-o anumită perioadă a fost cu mufa de încărcare a telefoanelor sau tabletelor. Că s-au jucat copiii mai mult cu mufele, că au făcut economie producătorii la plastic în perioada aceea, ce-o fi fost, nu știm. Cert este că devenise un defect comun.
Fiind o mufă, ea se mai și rupea. De tot. Repar-o de unde nu-i. Și uite așa am decis să le dăm oamenilor banii înapoi pentru reparatia cu pricina. 100% banii înapoi. Nu 80%, nici 50%. Toată suma plătită.
Am păstrat acest obicei pentru orice produs ce nu poate fi reparat. Pentru că nu ne pasă de ce „se face”, ne pasă mai mult de cum se simt clienții noștri atunci când pleacă din magazin.
De ce ne asumăm costuri cu serviciul de garanție pe viață?
Pentru că am fost și noi un service normal la început, și am văzut așa:
- oameni frustrați că li s-a stricat produsul imediat după ce a expirat garanția
- produse care încă sunt în garanție, dar clienții au pierdut o simplă hârtie (certificatul)
- bonuri fiscale pierdute
Doar să enumerăm câteva din situațiile neplăcute.
Chiar dacă avem costuri mai mari, nu ne pasă. Pentru că ne pasă mai mult ca oamenii să fie mulțumiți de serviciile noastre.
Ceea ce am și reușit de când am implementat garanția pe viață pentru orice reparație. Nu degeaba avem pe Google un scor de 4.9 din peste 200 de recenzii:

Nu ne pasă care sunt “garanțiile uzuale”. DE CE îți oferim garanție pe viață pentru orice reparație
Nimeni nu oferă garanție pentru operațiunile software? NOI DA!
„Service-urile nu oferă garanție pentru operațiunile software, doar pentru cele hardware”, continua articolul. Noi oferim o garanție de 1 lună și pentru operațiunile software. Pentru că nu ne pasă de “garanțiile uzuale”, ci ne pasă mai mult de clienții noștri.
„Majoritatea service-urile nu oferă garanție pentru dispozitivele care au intrat în contact cu lichide…”, mai scris în articol. Este adevărat, dar noi o facem: oferim 1 lună de garanție și în această situație. Știi deja de ce, nu credem că mai are sens să-ți spunem!
Fără certificat de garanție
Renunțăm la certificate de garanție, la dosarele cu șină și la secolul 20. Bine ai venit în secolul 21! Ai nevoie să citești condițiile în care este acordată garanția? Ai 2 opțiuni:
- Le găsești în orice magazin Clinica GSM
- Le citești accesând această secțiune din site
Simplu ca „bună ziua”.
Ridicăm paharele de Sărbători!
Pentru cei care NU se uită la ce e, ci la ce poate să fie.
Pentru cei care nu se mulțumesc cu ce se face și fac tot ceea ce le stă în putere.
Pentru cei care NU fac ce trebuie, ci aleg EXCEPȚIONALUL.
Îți dorim un an nou minunat, plin de succese și de alegeri înțelepte!
Ne găsești aici pentru orice reparație de telefon, laptop, tabletă sau smartwatch:
- Iași: Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfânt
- Piatra Neamț: Piața Ștefan cel Mare nr. 2
- Cluj: Bulevardul 21 Decembrie 1989 Nr 8
- Târgu Neamț: Bulevardul Mihai Eminescu m9
Contactează-ne aici pentru a trimite device-ul în service prin curier.
Orice reparație vine în luna decembrie și cu șansa câștigării unui super premiu: un iPhone 13 PRO în valoare de de 5699 lei.

Hai la Clinica GSM să câștigi un iPhone 13 PRO!
Urmărește-ne pe Facebook și Instagram și rămâi la curent cu ultimele premii și promoții.