TERMENI SI CONDITII PENTRU DECODARI ONLINE SI SERVICE GSM

Va rugam cititi cu atentie termenii si conditiile noastre

Termeni pentru decodari online

La decodarile online cel mai important este sa cititi cu atentie descrierea fiecarui produs pe care urmeaza sa-l achizitionati. Pentru orice nelamurire va rugam sa folositi sectiunea CONTACT.

Nu suntem raspunzatori in cazul comenzilor plasate gresit, dar cum fiecare comanda este verificata manual in caz ca ne dam seama de greseala dumneavoastra, veti fi contactat de un reprezentant OnMedia INC pentru remediere.

Preturile la decodari sunt valabile doar pentru achizitiile online. Aceste preturi nu sunt valabile atunci cand clientul se prezinta cu telefonul in service.

Timpul necesar decodarilor online find dat de serverul respectivei marci ,poate sa difere fata de cel din descrierea produsului. In cazul intarzierilor nu se poate anula comanda.

Contravaloarea sumei se restituie doar in cazul in care codul nu a fost gasit si/sau serverul este offline si nu se poate face docodarea.

Termenul de preluare din service

Clientul are obligatia sa preia echipamentul în maxim 15 zile de la data când a fost anuntat ca produsul este reparat sau ca nu poate fi reparat sau de la refuzul de reparatie dat de client.

În cazul în care produsul nu este ridicat în termen de maxim 90 zile de la anuntare, pentru perioada care depaseste 15 zile se aplica o taxa de depozitare de 20 lei/zi.

În situatia în care produsul nu a fost ridicat în termen de 90 zile de la anuntare, clientul accepta sa renunte la dreptul de proprietate asupra acestuia, echipamentul ramânând în proprietatea ONMEDIA INC SRL Astfel ONMEDIA INC SRL poate dispune de echipamentul abandonat în orice mod (inclusiv valorificându-l pentru recuperarea creantelor Clientului sau predându-l societatii de reciclare.

Garantii

Termenul de garantie pentru servicii hardware (manopera) este de 3 luni de la data predarii echipamentului functional catre client conform H.G. 394/1995 si acopera defectiunile provocate datorita montajului incorect sau neconform a piesei înlocuite cu respectarea legislatiei în vigoare.

Termenul de garantie pentru componentele schimbate este de 3 luni de la data predarii echipamentului functional catre client.

Componentele de service primite pentru reparatii sunt noi sau reconditionate si sunt echivalente din punct de vedere al performantei si fiabilitatii, celor noi.

Serviciile software nu au garantie!

Integritatea datelor nu este asigurata. Pierderea acestora datorata interventiei în service sau în urma unor defecte ale mediilor de stocare (hard disc, flash drive, etc) nu poate fi imputata firmei ONMEDIA INC SRL. Din acest motiv recomandam clientilor sa îsi faca o copie de siguranta a datelor personale înainte de predarea echipamentului în service.ONMEDI INC SRL garanteaza confidentialitea datelor cu caracter privat stocate pe echipamentul predat de catre client conform acestui document oficial.

Abandon produse

Avand in vedere faptul ca, la momentul prezentarii si receptionarii in service a echipamentului, nu este posibila efectuarea unei constatari complete si ca pe langa defectul sesizat, in urma unei diagnosticari ulterioare complete, pot fi identificate si alte defecte/deteriorari ale echipamentului, Clientul este de acord si certifica faptul ca nu va avea reclamatii/pretentii ulterioare de orice fel asupra starii in care a fost predat in service echipamentul (cu sau fara accesorii aferente). In acest sens, nu ne asumam nicio responsabilitate pentru defectele ascunse ale echipamentului (inclusiv, dar fara a se limita la: urme de lichid in interior, oxizi metalici, rugina, interventii anterioare hardware sau software) care nu sunt prezentate in mod intentionat sau neintentionat de catre Client.

Clientul este de acord ca diagnosticarea completa si corecta a echipamentului se va face ulterior predarii in service a echipamentului si ca, in lipsa sa, pot fi constatate vicii / defecte ascunse ale echipamentului.Clientului i s-a adus la cunostinta ca in procesul de diagnosticare si reparare exista posibilitatea pierderii datelor de pe HDD.In cazul neridicarii echipamentului din unitatea de service in termen de maxim 90 de zile, acesta va fi considerat abandonat, echipamentul intrand in proprietatea service-ului; astfel, dupa acest termen, unitatea de service poate dispune de echipamentul abandonat in orice mod (inclusiv valorificandu-l pentru recuperarea creantelor Clientului sau predandu-l societatii de reciclare).

Transportul

Transportul tur-retur este suportat de catre client. Aparatul poate fi expediat catre noi prin orice curier rapid care livreaza la adresa. Exp: Fancourier, UrgentCurier, Prioripost etc.